dinsdag 24 november 2015

Flessenhanger

Ik heb deze keer een flessenhanger gemaakt.
Bij het Marianne Design Challenge blog vragen ze
om een flessenhanger te maken.
Ik heb de flessenhanger in kerst/ wintersfeer
gemaakt. Wel toepasselijk rond deze tijd van het jaar.
Ik heb de flessenhanger, creatable LR 0367, van MD gebruikt
en die breder en langer gemaakt.
Het papier wat ik heb gebruikt is het Pretty paper bloc,
Nordic Winter,PK9128. Op de creatable LR 0279
heb ik een plaatje van Mattie, MB 0157, geplakt.


 Onder deze mal de dennenboom, creatable LR 0379. 
Ik heb die twee keer uitgestansd. Bovenaan de ijster. LR 0125,
in kraftpapier en blauw designpapier.
Hier nog een foto van de flessenhanger .


De hertjes, CR 1289, vond ik wel goed bij het
plaatje passen. Onder de mal de grotere ijster,
creatable LR 0185 geplakt. Op de dennenbomen en
het hertje Foam Ball  Clay Glitter gedaan.

Ik wil mijn flessenhanger mee laten doen bij:

Marianne Design Challenge blog
Marianne Design Kreadivas
Marianne's Design Divas
HobbyVision
Inky chicks
Fun with shapes and more
Brown sugar
Kreativ Scrapping

Ik ben weer benieuwd wat jullie van mijn flessenhanger
vinden. Leuk dat jullie weer langs zijn gekomen
en tot de volgende keer.

Groetjes Ina


14 opmerkingen:

  1. Het is zo een hele leuke kerst weggever geworden.
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Ina,
    heel erg mooi deze flessenhanger in kerstsfeer, je hebt het plaatje en alle stansen weer super gecombineerd,
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Ina. Wat een prachtige fleshanger en wat heb je leuke sneeuweffecten gemaakt. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige flessenhanger In.
    Gezellig dat je meedoet met onze challenge

    Gr. Anita
    MDblog

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel mooie flessenhanger Ina! Heerlijk winters, mooie kleuren en een heel leuk weggeefertje :)
    Groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik zag dat ik nog helemaal geen volger was. Vanaf nu wel. Een prachtige flessenhanger heb je gemaakt. Leuke weggever met de Kerst voor de deur.
    Lieve groet,
    Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Super cute!!! Thank you for joining us at Brown Sugar, good luck!!! Amy DT

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Geweldig mooie winterse flessenhanger heb je gemaakt Ina!
    Helemaal super.
    Gezellig dat je meedoet met onze challenge.
    Lieve groetjes, Marleen
    MD challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooi !!!
    Gezellig dat je meedoet.

    Mieke, MD Challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een mooie flessenhanger Ina!
    Dank je wel voor het meedoen
    Gr Wybrich
    DT MDchallenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een mooie flessenhanger!
    Heel mooi hoe je de sneeuw hebt aangebracht en wat blijven de hertjes toch leuk!
    Groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hi Ina, what a great Bottle-hanger. Love the details and that you added also a punched reindeer matching the picture you used. Looks like a little family ;-).

    Thank you very much for joining us at the Fun with Shapes and more Challenge.

    Hugs Claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Great bottlehanger! All the lovely details look so great!
    Thanks for joining us at fwsam.
    Hugs Ivi

    BeantwoordenVerwijderen