donderdag 29 januari 2015

Klokhorloge

Ik heb eindelijk weer eens tijd om wat op mijn blog te plaatsen.We hebben
een drukke tijd achter de rug. Eerst was daar de bruiloft van mijn dochter
met alle voorbereidingen. Ik hoop binnen kort nog een bruidstaart aan
jullie te laten zien! De dag er na was het voor ons erg schrikken,toen
werd mijn schoonmoeder met een hartinfarct opgenomen in het zieken-
huis.Gelukkig gaat het nu weer wat beter met haar en mag ze waarschijn-
lijk morgen naar huis.
Voor mijn schoonvader die gisteren 84 jaar werd,heb een horloge van
Let's Get Bizzee gemaakt. Ik heb de klok van Marianne Design gebruikt
[CR 1234]. Verder creatable LR 0289, tandwielen van Joy!craft
6002/0287. De letters is een stempel ook van Joy!craft 6410/0078.
Het papier is van Bo Bunny, Back to Backs.

Ik zag dat ik ook nog met mijn winterkaart in de top 3 was gekomen
bij StampArtic op de eerste plaats. Erg leuk!
Ik wil mijn horloge mee laten doen met de volgende challenge;

Scribble and Scrap
Craftliners
HobbyVision

Kort o Mania
AnMa Creatief
De Egel

Weer bedankt voor het langskomen en tot de volgende keer!

15 opmerkingen:

  1. Leuk!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat is nou echt iets voor mannen helemaal geweldig.
    Liefs Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Ina,
    Wat een mooie horloge heb je gemaakt voor je schoonvader, leuk gedaan met de klokjes.
    Groetjes Ellie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie zakhorloge, dit is echt wat voor zijn leeftijd, 84 jaar, vroeger hadden de mannen allemaal zo`n horloge. Beterschap toegewenst met je schoonmoeder, ze krijgen een kwetsbare leeftijd en nog gefeliciteerd met je dochter, groetjes Frosien

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dat ziet er super uit. Leuk dat je meedoet aan de Craftliners challenge.
    Groetjes, Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Ina, dat ziet er echt heel mooi uit, zal hij vast waarderen,
    leuk hoe je de stansjes er op hebt verwerkt,
    Veel sterkte en beterschap gewenst voor je schoonmoeder,
    liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een prachtige creatie heb je gemaakt voor je schoonvader, heel erg geslaagd !
    Ina nog gefeliciteerd met het huwelijk van jullie dochter en veel sterkte met je schoonmoeder !
    Groetjes, Odette.

    BeantwoordenVerwijderen

  8. Wat leuk dat je meedoet met onze eerste Challenge !
    Oh geweldig gemaakt, met die klokjes, heel erg mooi ☺
    Veel succes met de Challenge.

    Liefssss Erica
    {Heidebloempjuh}
    {DT De Egel}

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heel erg gaaf gemaakt. Prachtig resultaat. Leuk dat je meedoet aan de challenge van Craftliners.
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Such beautiful projects. Thank you for joining us over at the Scribble and Scrap Challenge. Good luck.
    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  11. mooi gedaan! Die zal vast in de smaak vallen.
    Dank-je-wel voor het meedoen aan de JANUARIchallenge bij AnMaCreatief!
    Groetjes Adriana

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Her var det mange klokker :)
    Stilig kort.
    Takk for at du deltar på utfordringen hos oss i KortoMania.
    Klem Sissel

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Heel mooi deze creatie voor je schoonvader Ina...echt iets voor een man...en dat zal hij zeker waarderen
    ook nog gefeliciteerd met je ereplaatsje met je prachtig winters kaartje
    En beterschap met je schoonmoeder

    groetjes
    en nog een fijne zondag
    Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Leuk model zeg en gewoon leuk om naar te kijken. Fijn dat je meedeed met de eerste uitdaging van de Egel. Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Schitterende creatie, leuk dat je mee doet met de challeng van Craftliners.

    Hugs Wenda

    BeantwoordenVerwijderen