donderdag 12 juni 2014

Kaart voor een bruiloft



Ik wil jullie heel hartelijk bedanken voor de leuke reacties op mijn vorige
kaart. Met deze kaart wil ik meedoen met de Challenge 27 van We Love
Vintageblog.Ik heb de volgende materialen gebruikt. De mooie roosjes
hoekmal 6002/0347, de ovale mal 6002/0304 en de hartjesmal van
Lin en Lene 1201/0006.Ik zou het leuk vinden als jullie een reactie achterlaten.Met deze kaart wil ik meedoen met de volgende challenge;

http://wlvc.blogspot.nl/2014/06/challenge-nr-27-en-random-winnaar.html

5 opmerkingen:

  1. Hoi Ina, Wat een prachtige kaart Heel mooi gemaakt en wat een prachtige details. Mooie mallen heb je gebruikt. TOP. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een prachtige kaart Ina, heel mooi met die roosjes mal! Maakt het nog romantischer!
    Super dat je hem inzet bij WLVC bedankt voor je deelname,
    Groetjes Jacomijn

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie trouwkaart Ina en wat een mooie mallen heb je gebruikt!
    Bedankt voor je deelname bij WLVC.
    groetjes, Janet

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Schitterende kaart Ina, romantisch en vol mooie details. leuk dat je meedoet bij WLVC aan onze challenge, succes. Groetjes van Plony.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ina prachtige vintagekaart ...mooie details en kleuren, ik vind ze top ! Veel succes !
    Groetjes, Odette.

    BeantwoordenVerwijderen